PODMIOTY DOCELOWE
HOSPICJUM DOMOWE
Dla podmiotów realizujących świadczenia w zakresie
HOSPICJUM DOMOWE
- Stały (24 h/7dni w tygodniu) dostęp do wpisów pozostałych członków zespołu sprawujących opiekę nad pacjentem
- Możliwość wystawiania e-recept, e-skierowań bezpośrednio z programu
- Ergonomiczne widoki programu dedykowane dla personelu sprawującego opiekę nad pacjentami w terenie
- Możliwość prowadzenia dokumentacji medycznej pacjentów w formie elektronicznej oraz Elektronicznej Dokumentacji Medycznej (EDM), w tym przesyłanie Zdarzeń Medycznych na platformę P1
- Wystawianie e-zleceń na zaopatrzenie w wyroby medyczne bezpośrednio z programu
- Możliwość ewidencjonowania udzielonych porad w dokumentacji medycznej z dowolnego miejsca poprzez urządzania mobilne lub stacjonarne z dostępem do Internetu
- Oszczędność czasu dzięki możliwości skorzystania z dedykowanych e-formularzy wzbogaconych o słowniki i skale medyczne
- Łatwy dostęp do dokumentacji medycznej pacjentów dla wszystkich uprawnionych, rozproszonych w terenie członków Zespołu sprawujących opiekę nad pacjentami
- Zarządzanie dostępem do dokumentacji pacjentów – lista moich pacjentów i/lub lista pacjentów pod opieką hospicjum domowego
- Ewidencja przerw w opiece hospicjum (np. gdy pacjent przebywa w szpitalu), które są od razu widoczne dla pozostałych członków zespołu opiekującego się pacjentem
- Oszczędność czasu dzięki sprawnemu systemowi raportowania wizyt dla osób przełożonych
- Dogodna komunikacja pomiędzy sekretariatami medycznymi i osobami w terenie
- Możliwość wystawiania zaleceń pozafarmakologicznych, widocznych bezpośrednio po ich wprowadzeniu dla pozostałych osób sprawujących opiekę nad pacjentem
- Planowanie wizyt z wykorzystaniem e-terminarza
- Realizacja teleporad
- Możliwość skorzystania z wcześniej wprowadzonych obserwacji z opcją kopiowania wcześniejszych wpisów
- Dostępność słowników procedur medycznych ICD9, jednostek chorobowych ICD10
- Możliwość dodawania załączników do dokumentacji pacjenta np. zdjęć odleżyn
- Dostępne wydruki z automatycznie naniesionymi danymi pacjenta/opiekuna np. karta wizyt w domu pacjenta, oświadczenia, zgody
- Możliwość ewidencji wypożyczonego sprzętu medycznego przy pacjencie
- Szybki, bezpośredni dostęp telefoniczny do pracowników Zespołu wsparcia użytkowników eopieka