PODMIOTY DOCELOWE

HOSPICJUM DOMOWE

Dla podmiotów realizujących świadczenia w zakresie

HOSPICJUM DOMOWE

  • Stały (24 h/7dni w tygodniu) dostęp do wpisów pozostałych członków zespołu sprawujących opiekę nad pacjentem
  • Możliwość wystawiania e-recept, e-skierowań bezpośrednio z programu
  • Ergonomiczne widoki programu dedykowane dla personelu sprawującego opiekę nad pacjentami w terenie
  • Możliwość prowadzenia dokumentacji medycznej pacjentów w formie elektronicznej oraz Elektronicznej Dokumentacji Medycznej (EDM)
  • Możliwość ewidencjonowania udzielonych porad w dokumentacji medycznej z dowolnego miejsca poprzez urządzania mobilne lub stacjonarne z dostępem do Internetu
  • Oszczędność czasu dzięki możliwości skorzystania z dedykowanych e-formularzy wzbogaconych o słowniki i skale medyczne
  • Łatwy dostęp do dokumentacji medycznej pacjentów dla wszystkich uprawnionych, rozproszonych w terenie członków Zespołu sprawujących opiekę nad pacjentami
  • Zarządzanie dostępem do dokumentacji pacjentów – lista moich pacjentów i/lub lista pacjentów pod opieką hospicjum domowego
  • Ewidencja przerw w opiece hospicjum (np. gdy pacjent przebywa w szpitalu), które są od razu widoczne dla pozostałych członków zespołu opiekującego się pacjentem
  • Oszczędność czasu dzięki sprawnemu systemowi raportowania wizyt dla osób przełożonych
  • Dogodna komunikacja pomiędzy sekretariatami medycznymi i osobami w terenie
  • Możliwość wystawiania zaleceń pozafarmakologicznych, widocznych bezpośrednio po ich wprowadzeniu dla pozostałych osób sprawujących opiekę nad pacjentem
  • Planowanie wizyt z wykorzystaniem e-terminarza
  • Realizacja teleporad
  • Możliwość skorzystania z wcześniej wprowadzonych obserwacji z opcją kopiowania wcześniejszych wpisów
  • Dostępność słowników procedur medycznych ICD9, jednostek chorobowych ICD10
  • Możliwość dodawania załączników do dokumentacji pacjenta np. zdjęć odleżyn
  • Dostępne wydruki z automatycznie naniesionymi danymi pacjenta/opiekuna np. karta wizyt w domu pacjenta, oświadczenia, zgody
  • Możliwość ewidencji wypożyczonego sprzętu medycznego przy pacjencie
  • Szybki, bezpośredni dostęp telefoniczny do pracowników Zespołu wsparcia użytkowników eopieka

Kontynuując korzystanie ze strony, zgadzasz się na użycie plików cookie. więcej informacji

Ustawienia plików cookie w tej witrynie są ustawione na „zezwalaj na pliki cookie”, aby zapewnić najlepszą możliwą jakość przeglądania. Jeśli nadal korzystasz z tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz „Akceptuję” poniżej, wyrażasz na to zgodę.

zamknij